Be free tools

Не издържах и егоистично си купих Palm Pre

Posted in Palm by oaobe on 13/12/2009


И така, прежалих парите, които можех да използвам за къде по-свестни неща или доставящи удоволствие на останалите, а не на мен самия (твърде егоистично) и купих Palm Pre.
Взех го от Германия, като предварително се уговорих с момчетата в O2 магазина да ми го активират, което ми отне доста време🙂.
Това, което мога да кажа след точно 12 дни използване е че операционната система наистина си заслужава. Телефонът като такъв не е нищо особено, като изключим практичния му малък размер, красивия дисплей, wi-fi, 3mp камера и пр.
Неприятния момент беше, че не можах от раз да се свържа към 3G мрежата на Mtel, както и да пращам SMS-и и автомачино да подкарам гласовата кутия.
Трябваше ми малко време да се поровя и да разбера как става.
За всички които са със същия телефон и същия мобилен оператор и не им се занимава с ровичкане и четене из мрежата могат да си решат проблема като инсталират с WebOSQuickInstall следния файл: CarrierNetworkSettings.db3
Записах го с разширение pdf, което трябва да се премахне, след което да се дезархивира файла и да се изпрати в Palm Pre два последователни пъти в следните папки:
/usr/lib/luna/
/var/luna/data/

За всичко останало е рано да говоря, тъй като ми е необходимо да понатрупам опит🙂, но отсега мога да заявя, че да, наистина WebOS е удивителна, удобна и многообещаваща платформа.

5 Отговора

Subscribe to comments with RSS.

  1. Боян Бахов said, on 15/05/2010 at 09:13

    здравей. от вчера и аз най-накрая получих моя палм пре. интересно ми е до къде си стигнал в разучаването на телефона .. защото аз съм още босичък и го гледам като черен камък😉 ако можеш дай полезни съвети какво да правя и какво не … аз нямах проблеми с откриването на мрежата и съобщенията … те си станаха автоматично. нищо не съм пипал .. то и не знам къде де

    • oaobe said, on 17/05/2010 at 10:10

      честито! Palm Pre според мен e най-добрата мобилна джаджа – независимо за какво искаш да го ползеаш – 3д игри, e-mail, браузване, мултимедия. Ако имаш някакви по-конкретни върпоси ще се радвам да помогна! А що се отнася до настройките – кой мобилен оператор ползваш и можеш ли да се свързваш към 3G мрежата му?

  2. Боян Бахов said, on 27/05/2010 at 15:17

    да … то още като го включих и сам се включи но съм го оставил на автоматично. осетих че не може да се свързват 2 телефона с bluetooth а само с слушалки и такива. само ммс-ите не мога да оправя. другите неща що годе ги поразбрах кое от къде става а и вече го напълних с доста полезни приложения. единственото кофти е че мобилният интернет в бг не е така достъпен и на добра цена както е например в щатите и голяма част от приложенията са безполезни без интернет … но все пак съм горд с покупката си. ако знаеш как да си направя настройките за ммс ще съм ти благодарен.

  3. Vesito said, on 05/12/2011 at 16:37

    Здравейте! Аз също имам Palm Pre и колкото и да се опитвам да подкарам App Cataloga не става и не става😦 Много ще съм благодарна ако може да ми обясните на какво се дължи това. Моят мобилен оператор е Вивател. Другото, което също не тръгва е Google mapa, Updates, и GPS-a ??!
    Много ще съм ви благодарна.


Вашият коментар

